НАСА: След 867 г. огромен астероид може да връхлети Земята

Автор: Екип Burgas24.bg
Коментари (8)
11:57 / 13.10.2013
Краят на света ще настъпи на 16 март 2880 г. Това е поредното предсказание за Апокалипсиса. Това, което го различава от множеството пророчества е, че то не се основава на нечие предсказание или тълкуване на шамани. Този път предупреждението за края на света е научно и идва от НАСА.

Астрономите предвиждат, че след 867 години огромен астероид може да връхлети Земята. "Дяволският космически обект" носи името 1950 DA и сблъска ли се с планетата ни, взривът ще е повече от мощен. Изчисленията показват, че той се равнява на 44 800 мегатона тротил.

Астероидът 1950 DA е открит на 23 февруари 1950 г. Той е бил видим за учените в продължение на 17 дни. След което е изчезнал безследно от полезрението им. До 31 декември 2000 г., когато учените отново откриват изгубеният астероид. Датата пък е изпълнена със символика. Освен че е Нова Година, точно тогава се навършват и 200 години от откриването на първия астероид от хората.

Наблюденията показват, че на 16 март 2880 г. в рамките на 20 минути има голяма вероятност 1950 DA да падне в Атлантическия океан. Учените обаче успокояват, че тази опасност е малка - едва 0.3 на сто.

Има около 1 400 астероиди , които могат да преминат близо до Земята. НАСА обаче ги държи под око. Учените работят усилено и върху различни варианти за тяхното унищожаване при реално потенциална заплаха за сблъскване със Земята. Другото успокоително е, че пророчествата за Апокалипсиса съпътстват човешката история от край време, но досега никое не се е оказало вярно.

Виж коментарите (8)